Söndag... igen?!

Come here rude boy boy can you get it up
Come here rude boy boy is you big enough
Take it take it baby baby take it take it love me love me

Show me what you got, now


--


Spårarfredag! I like it, fest hos Wigren kan bara sluta på ett sätt: ROLIGT kaos :D Tack alla :)
Lördag blev det därav väldigt lugnt, stan en sväng med papi eftersom det var återvändardagarna. Mycket folk på stan och strålande sol så det var mysigt :) Sen åkte vi hem och stekte lite men det blev inte så länge. Hade tänkt att vädret skulle hålla i sig till idag men det verkar lurt...
Igår på kvällen satte mami mig i vårarbete med att städa altanen och lite annat ute och det var faktiskt ganska mysigt i kvällssolen :) Sen kom dock Milla och räddade mig från att bli utbränd och vi åkte runt i stan. Skjutsade folk, gick runt och träffade faktiskt mycket folk, trots att vi inte kom så långt ;) Alltid lika roligt att komma hem en sån här helg :) Blev en ganska tidig kväll ändå, hemma runt halv 3 tror jag? Hade tänkt vänta på pappa och åka med han för han skulle sluta 3, men det var ju tur att jag inte gjorde det! Hörde att han kom hem kl 7 imorse. Hade varit liite tjatigt att gå runt på stan till 7 ... ;)


I'm not that girl. Jag kanske kan överväga att bli det, om det är värt det. Men inatt var ett undantag, sålänge. Återupprätta ordningen, check.



Jag hatar söndagar. Vad fan ska man göra idag?!





Kommentarer
Postat av: Milla

Oh no baby girl - you are not that girl.

But nothing is impossible, right? ;) <3<3

2010-05-16 @ 19:07:44
URL: http://millaburefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0