ujuj

Sannerligen, livet är ingenting för amatörer! En tredagars senare så vet man att man lever, schliten? Lite.
Men vad gör väl det, kul som fan och det blir ju utvilning (?) i thailand baby! 4 DAGAR KVAR!

Känner att jag har sjukt mycket att göra i helgen, och sjukt många ställen jag skulle behöva vara på men det skiter man väl i :p Jag åker till bollnäs istället och gömmer mig, lika bra det. Eller nu blev det ju ändå en fredag kväll/natt i gävle också, värt :)
Men som sagt, mycket att göra... Tar det till veckan istället. Jag kommer ha exakt två dagar på mig att styra upp mitt liv, men det löser vi. Det är bara att lägga treon i glaset. ;)





Show me how to lie, you're getting better all the time and turning all against someone is an art that's hard to teach. Another clever word sets off an unsuspecting herd and as you get back into line a mob jumps to their feet.
And no one even knew it was really only you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0