Bakissöndag

i min ensamhet, riktig mysdag :) Men nu tycker jag att min kock kan få komma hem snart.. :)

Lördagen blev bra mycket bättre än fredeagen i alla fall. Riktig breakdown a lá moí faktiskt, är nog februarisyndromet. Sa ju upp min hyrstol i den här vevan förra året och jag har kommit på att jag får lite panik den här tiden. Det måste hända något! Jag har ingenting roligt att se fram emot, kasst på pengafronten fast jag tycker att jag bara jobbar och ingen vår i sikte. Im in need of a solresa, yesterday!

Men som alltid så brukar en god natts sömn och lite ändrat tankesätt lätta upp det mesta, även om det tog hela lördagen också. Jobbade först och hade tack och lov ganska mycket att göra och världens roligaste kunder, tacksamt då jag fortfarande var på ganska dåligt humör. När jag kom hem hade U åkt till sandviken till sina föräldrar och för att hälsa på lite kompisar. Blev lite kluven hur jag skulle göra men kände att jag var alldeles för rastlös för att följa med dit. Hade även en söderhamnsfärd lite halvplanerad men det orkade jag inte heller. Kände att jag behövde lite vänner och lite ält, men telefonen var inte riktigt tillräckligt. Började med en fika med ammi, updates och lite lösta frisörproblem blev ett trevligt resultat av detta. Vid åtta gick jag hem och piffade lite, och en halvtimme senare ramlar Marita in med en dyngrak Annelie och hennes kompis. Mycket trevligt och precis vad som behövdes för mitt partyhumör! X antal vinglas senare gick vi ut och det blev en riktigt trevlig kväll som tydligen slutade med att jag somnade mitt i ett telefonsamtal klockan 4... I like it!

Idag är det som sagt mysdag, duschat, diskat och städat lite, tog även en sväng på stan och inhandlade den enda medicin som fungerar, cola! Sen tv och dator hela kvällen. Men som sagt, vart fan är min kock?! Ska man behöva laga mat själv nu också? Suck. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0