I'm going home

Nej, inte riktigt hem, eller vad som nu är mitt hem nu för tiden. Förut såg jag inte Gävle som hemma men nu är det faktiskt mer och mer så att jag gör det. Vannsätter är förståss hemma också, och oj vad längesen jag var dit. Måste åtgärdas fort fort. Men nu är det alltså light valley på g! Det var ännu längre sen och äntligen ska jag träffa min underbara family igen. Tråkigt att det blir lite kort men eftersom jag jobbar idag så kommer jag inte upp föränn klockan 18 idag. Men lite hinner vi nog uppdatera oss, kan jag tänka mig :) Innan dess så har jag en fullbokad dag på salongen, lite nervös eftersom jag bara har en kvart på mig att hinna med tåget. Skulle vara på gränsen i vanliga fall och nu behövs det inte så många störningsment för att man ska bli en kvart sen. Så drygt att jobba själv när man är fullbokad och dessutom löningslördag. Mycket fok som kommer in och vll ha hjälp och dessutom ringer. Än är klockan bara 11 men om ca en timme brukar det bli kaos. Jaja, det ska nog lösa sig :)

Annars händer det inte mycket, tror som sagt att jag behöver mer ljus och mindre jobb för att bli en rolig människa igen, går knappt utanför lägenheten förutom till jobbet...
Men faktiskt så har jag planerat lite roliga saker som jag sa sist. I torsdags var jag o Sanya på treornas visning och det var riktigt roligt! Så duktiga så :) Sen har jag en kungsberget-sväng lite sådär halvplanerad vet inte riktigt när bara. Och så blir det nog stockholm med min man, och då hinner jag nog med att träffa lite kompisar där :) Sen har vi ju den där solresan som ligger och väntar i bakhuvet (den har inte kommit längre tyvärr) men det skaa bli av! Blir inte bättre av att Titti ringer och försöker dra med mig till thailand igen i november, yes please! Men det får vi se hur livet ser ut då :)

Nej, nu ska jag kolla så inte blekningen brinner upp i min kunds huvud, misstänker att det skulle kunna ses som ett större störningsmoment....


Byeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0