Mitt i

Jag gillar inte mittemellan dagar. Idag känns som en sån dag och inte bara för att det är onsdag och mitt i veckan. En meningslös dag, en transportsträcka till imorgon bara. Är på salongen på stan i två timmar, sen Bomhus i några timmar, sen hem, kanske träna om min hals känns lite bättre... Inget händer.
Faktiskt så känns hela februari som mittemellan, meningslös. I alla fall den här februari. Bara tråkigt och vanligt, vardag. Även om jag har en väldigt bra vardag, så blir man ju så trött på det. Men det är ovanligt segt iår, kanske för att jag börjar få dom där tankarna igen, som jag inte orkar med, som förra året.
Men egentligen så är det ju bra. I need some ält bara. Då blir det nog bra :)

Annars så väntar jag på att tiden ska gå mest för att det ska bli lön snart. Ovanligt dålig månad det här, tror jag slösade bort mina fina pengar där i början. Det är inte bara ohälsosamt med för små löner, för stora kan också bli dåligt ;) Men nu blir det ju en extremt liten efter januari-skit-månaden, känns inte heller så bra. Men jag funkar faktiskt bättre när jag måste snåla lite, tror inte jag skulle må så bra av att vara miljonär. ;p

Nej, nu ska jag nog planera nåt roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0