<3 Röda dagar!

Igår var jag ledig heela dagen lång och det var verkligen välbehövligt kände jag. Sov många timmar, klev upp kl 12, segade lite och sen åkte vi på ikea för en storhandling. Fick med oss lite mindre än jag tänkt hem igen men nu är fönstren i alla fall fyllda igen efter allt julpynt som äntligen blivit nerplockat :)
Ikväll blir det Willys för att även fylla upp kylskåpet, och även en sväng på rusta för lite mer inredningssaker, typ mattor och tavlor skulle behövas. Och lite småplock som man aldrig blir klar med.

Annars så är det ju faktiskt fredag idag, även om jag jobbar imorgon också. Får se om det blir nåt speciellt som händer. Antagligen inte, men en fredagsfilm kanske televisionen kan erbjuda? Gärna vad som helst utom let's dance ialla fall! Återstår att se. Annars blir det som sagt jobb och eventuellt ett besök av päronen i helgen.

2 timmar kvar, sen hem och greja lite innan det alltså blir handling halva natten känns det som.. Får se om vi har nån bil, skulle ju underätta saken. Vet ni att det inte finns någon mataffär i centrala gävle? Är inte det dåligt.. Bara konsum på nian, som är svindyrt och stänger för tidigt. Jag tycker att dom kan bygga ett maxi mitt på torget. Lättillgängligt, liksom.
Just det, mitt bredband har kommit idag! Äntligen, ska pallra mig upp på söder också då! Fel håll, men okej :)

Och så smider jag och Pärlan lite planer för november, det gäller att vara ute i tid ;) I like it!

byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0