ÄNTLIGEN!

som Gert Fylking skulle ha sagt. ÄNTLIGEN har jag mitt bredband!

I helgen har jag varit hemma fredag till söndag, första gången på ganska länge. Förutom jul då, men en vanlig helg. Har mest fixat frillor tycker jag, men det är ju trevligt :) Har i alla fall en anledning att hålla kontakten med folk ;)
Har även hängt lite extra med mamma och pappa vilket var ganska behövligt för en gångs skull, fått lite ordning på livet känns det som :)
Och deeptalk med Milla var också välbehövligt, och även fast det var ett tag sen så försvinner tiden däremellan så fort vi ses igen. Äkta vänskap det :) <3


Nu är klockan 10 och jag sitter hemma i mjukisbyxor. Undrar om jag ska jobba idag? Får väl se om nån hör av sig snart, annars tolkar jag det som att jag är ledig då ;p Typisk januari som sagt, men nu är det bara en vecka kvar, sen februari som ju är ganska kort, sen mars och då börjar det väl faktiskt bli lite vår! :D

Nej, nu ska jag nog äta nåt. Eller väcka uffe, det är ju också ganska roligt. Sen får vi alltså se vad det blir idag. MÅSTE komma ihåg att gå till bibblan med filmerna som går ut, för tillfället är min skuld uppe på 49 kr, vilket alltså är 49 försenade dagar som jag har slarvat med förut. Hm.


Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0