Det måste vara nån som driver med mig nu?!

Fortsättningen.
Ringde gavlegårdarna idag för att få lägenhetsnmmret. Första frågan, vilket av alla nummer passar bäst att ringa då? Chansar på ett, hamnar på endast andra plats i kön och får nummret på första fösöket, tar 2 minuter. Ringer skatteverket, blir kopplad endast en gång och ändringen går igenom redan imorgon. Bara tele2 kvar, men jag tänkte väl att det gick lite för bra...

Kö kö kö, sen börjar dom.
"Men det här paketet har ju inte ens blivit utskickat från oss"
Okej, så varför har jag fått en avi att jag kan hämta det på konsum i bergvik då. Antagligen så är det tjejen igår som har strulat till det, men efter många om och men så kommer han i alla fall fram till att det ligger där.
"Men dom måste ha sagt fel till dig igår, vi kan inte returnera paketet, utan det måste du göra. Men då kan det hända att mina kollegor tror att du inte vill ha det och tar bort beställningen, men ring till posten så skickar dom det till gävle".
"Men dom säger att ni måste ändra adressen, det kan inte dom göra."
"... Nähä, men, jo det ska dom kunna."
"Ja, men dom säger att ni ska kunna det."
"Okej... Men gör såhär då, vänta tills imorgon när din folkbokföringsadress har ändrats och så ringer du posten då så skickar dom det till gävle."
"Men ni måste ju...! Okej, tack för hjälpen."

Jag ger upp. Jag åker väl till bergvik och hämtar det då. Just don't say i didn't try!


Idag ska jag i alla fall gå och träna. Om jag hinner så är det spinning 18.00 och annars medelpass kl 19. Egentligen är det nog bättre att börja med ett medel och köra igenom hela kroppen. Tror mina ben är lte för trötta för spinning efter powerwalken, som inte var nån powerwalk men när min timmes-runda tar 40min så är det fan powerwalk! Okej, jag var på lite dåligt humör, men det verkar ju vara bra för träningskapaciteten ;p

För övrigt så är jag liite sur på shellman, som är i thailand, och på mikaela, som ska till thailand, och bara lämnar mig här i snön för att dö. Hoppas ni har så jävla trevligt i alla fall!


Puss dåå :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du kommer inte dö pärlan, men jag lovar att jag ska skicka lite värme i tankarna till dig :) och förresten, medans jag ligger på en strand och äter en massa mat och inte rör på mig ett dugg, så kommer du ha hunnit träna säkert 6-7 pass och på väg att få en kropp som bara skriker beach 2011! Och jag kommer komma hem som en säck potatis och fattig... Tänk vad bra du har det :) <3

2011-01-12 @ 15:32:58
URL: http://millimic.blogg.se/mikaela/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0