Love it!

TRÄNINGSVÄRK! <3


Det är ljust och soligt och inte så kallt, januari har sina positiva sidor ändå :) Känner att en tur till stugan inte skulle sitta fel. Tror inte det är is nog för att ge sig ut på den tyvärr... 7 cm bara hörde jag, då stannar jag gärna på land! Men det är ju så mysigt där ändå :) Och man missar ju allt solljus när det är jobb till 6 varje dag så en helg där ute är nog precis vad jag behöver. Men det får vänta tills jag är ledig nån lördag.


Ikväll kommer Ida oc leker med mig :) Stan, klippning och säkert en fikasnackis blir det, trevligt med lite norrlandsbesök ;)

Och hörrni ni har väl kastat ut julen idag? Det är 20 dagar efter jul nu, så nu ska skiten bort! Fast jag tjuvstartade för en vecka sen, det enda som sitter kvar är tomtemagneterna på kylen, upptäckte vi i förrgår... Lite blind man är.

Idag har dom sandat utanför salongen men det verkar inte hjälpa. Såg precis den andra personen flyga omkull här ute idag, kanske dags för pensionärsyndrom nr 1 ändå, broddar!


Byee byeeeee


Kommentarer
Postat av: Ida

'Norrlandsbesök', haha smickrande det låter ;)

2011-01-13 @ 23:39:34
URL: http://idaeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0