Meeeen

Och så hade det inte ens kommit upp, mitt nya fina inlägg. Det skrevs alltså ca 18 igår, men tydligen så är min blogg lite ringrostig av nån anledning ;p

Idag blir det antagligen en till lugn dag på salongen. Inte för att jag klagar, det är faktiskt skönt med lugnt efter julstressen. Fast tiden går olidligt sakta också förstås. Exakt 6,5 timmar tills jag slutar.. Imorse var jag om möjligt ännu tröttare, så ikväll ska jag faktiskt inte göra nånting. Igår blev det ett jäkla spring upp och ner i tvättstugan eftersom en maskin inte hade startat första gången så blev det några extra rundor. Har väl lite att göra idag egentligen men jag har upptäckt att det är röd dag på torsdag så täkte spara lite till dess. Dock så är väl det mesta stängt då i och för sig..


Och jag sa ju att det var lite jag ville ha ur mig.. :) Varning för tråkig läsing om ni inte känner er träffade :p

Inte för att jag vet om det överhuvudtaget är någon av mina kära vänner kvar som läser min blogg, men om ni gör det....
Så vill jag bara säga att jag saknar er.
Jag vet att jag hör av mig för sällan och engagerar mig för lite för att hinna träffa er. Och jag mår jättedåligt över det, men mitt liv har alltid bara handlat om mig förut, och man fattar inte hur mycket lättare det är då. För det gör inte det längre, och det vill jag inte välja bort och det gör mig lycklig.
Jag är jätteledsen över att det har blivit såhär, men jag kan inte vara överallt. Jag vet att jag skulle kuna ändra på det, xtågen går hur bra som helst och jag är ledig varje söndag, och jag skulle hinna up på kvällarna. Men det blir på bekostnad av något som jag inte vill välja bort och det blir på bekostnad av mig själv, och jag vet inte om det skulle vara värt det. Ni är ju så underbara så det skulle säkert vara det men ni vet också att jag behöver ha struktur och lite lugn i mitt liv.
Jag vet att jag har skjutit upp mycket den här hösten. Många personer också. Och jag vet att jag har sagt att snart, snart blir det bättre. Och NU är det snart, eller snart är det snart. Just nu är jag sjuk, helt slut i kroppen och har fortfarande lite för kaos i lägenheten. Men nu känner jag att jag kan och vill ta tag i MITT liv, och det kommer jag att göra också. Jag saknar er för mycket.
Och så får vi hjälpas åt lite hörrni :) Tågen går åt andra hållet också ;)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0