Nääämen?!

Håll nu i er hårt i stolarna, ett halvår har gått och jag förstår att ni trodde att ni var av med mig förgott. Om det finns några kvar som läser det här så har jag som ni ser en lycklig nyhet att komma med: NOOOT! :D

Såg dessutom att hela 4 unika personer var in på min blogg den 27dec, kan inte hjälpas att man funderar på vilka tappra trogna själar det var. Nästan så jag blir lite smickrad faktiskt :)

Anledningen till detta under är i alla fall att jag har beställt bredband idag så jag tänkte att jag kanske kommer att ha lite mer tid och lust med the blogging.
Och så ser jag ett litet mönster i det här. När jag har mycket att göra och tänka på så måste jag skriva av mig lite, och jag gillar inte folk som skriver mer än max två rader på facebook. Men det är ju roligare att få lite kommentarer ibland, så dagbok känns lite gammalmodigt och otillfredsställande. Så bloggen är väl trots allt den perfekta lösningen.

Nu ska jag äntligen sluta efter denna långa måndag och gå hem och tvätta. Not too much fun det heller, men ack så nödvändigt. Sen kanske hjärtat har lagat lite god mat åt mig, och sen ska jag släpa ut täcket till soffan och inte röra mig ur fläcken.
Just ja, jag skulle ju köpa gymkort idag. Hm. Nej, det får nog bli imorgon =)

Dagens hjärta går till världens bästa Pärla Mikaela som är bäst på det mesta, speciellt på mig och mitt problematiska liv. <3

Pusshej=)






Och nu kommer vi till den olidligt spännade fortsättningen. Ska det gå en dag? Tre? Ett halvår? You never know...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0