Nu så :)

Igår kom lönen in på kontot på morgonen, och sen försvann den lika fort i en massa räkningar igår kväll. Inte så roligt, men nu är det klart och lite blev det ju kvar. Det är så skönt när man betar av alla en efter en, och sen kan man leva på resten av pengarna utan skuldkänslor ;)

Dessutom började hjärtat jobba idag, så nu blir det lite mer pengar snart :) Så nu blir det lonley mornings för mig i fortsättningen men det är faktiskt ganska skönt! Nu får jag lyssna på min musik, vara värdelös på packman i smyg, och så tänkte jag börja släpa mig till gymmet på morgonen istället. På tal om det så måste jag köra lite packman nu. Hörrni det är faktiskt patetiskt. Uffes rekord är typ 80 000, mitt är 13 000.... På riktigt. Så träning is neccesary.

Idag börjar jag klockan 12, skönt men lite segt också. Försvinner ju ändå två timmar och egentligen är det samma ansträngning att jobba från 10 som från 12. Man hinner inte så mycket mer på morgonen ändå :p

I morgon är det fredag, redan. Agnes kommer ner på kvällen och då blir det nog bowling och interpool med matilda och lite tjejer, eftersom hon fyller 20! Sen på lördag kommer mami och papi ner, då ska dom komma och kolla på lägenheten först (redan det med) och sen blir det middag i hagaström.
Söndag blir det nog lite hårfix, och förhoppningsvis ett träningspass, och resten is unplanned. Skönt :)


Nej, kanske ska börja fixa lite. Ska åka om en timme ju. Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0